Welkom bij GroenHoed!

U heeft zojuist een zaal bij AT-The Office gereserveerd. Dan nu de volgende stap:

  • Wie coördineert de organisatie van de bijeenkomst?
  • Wie checkt of de presentatie loopt en of het geluid het doet?
  • Wie ontvangt de deelnemers en wijst ze de weg naar de vergaderruimtes?
  • Wie begeleidt de bijeenkomst en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt?
  • Wie notuleert er tijdens de vergadering en maakt een professioneel verslag?

Het antwoord is: wij!

 

Vergaderingen, congressen, symposia, trainingen, brainstormsessies – voor ons hebben ze geen geheimen. Wij weten welke zaalopstelling er nodig is om de bijeenkomst zo prettig mogelijk te laten verlopen en wanneer het tijd is voor een pauze met wat ‘brainfood’.

 

Door ons in te schakelen om uw bijeenkomst te organiseren en begeleiden, kunt ú zich richten op de inhoud ervan. Wij kennen AT-The Office van binnen en van buiten en weten als geen ander hoe wij het voor u en uw gasten zo aangenaam mogelijk kunnen maken. Wij staan u bij met praktische tips op organisatorisch en logistiek gebied –  u heeft geen omkijken meer naar de organisatie.

 

Een aantal voorbeelden van wat wij voor u kunnen betekenen:

  • Directe afstemming met Thee’st, onze ‘huiscateraar’, over wat er tijdens de bijeenkomst wordt gegeten en gedronken.
  • Verzorgen van de zaalopstelling die het beste past bij uw bijeenkomst.
  • Verzorgen van een professionele notuliste voor de verslaglegging op maat.
  • Verzorgen van naambadges voor de deelnemers.
  • Voorbereiden en testen van de techniek (beeld en geluid).
  • Ontvangst van de deelnemers met een kopje koffie, thee en/of iets lekkers.*
  • Faciliteren van een gezellige afsluitende borrel met een hapje en een drankje. *

Benieuwd naar de kosten? Onze tarieven vindt u hier.

 

Wilt u gebruik maken van onze diensten of wilt u nadere informatie over wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op via info@groenhoed.nl, bel ons op 085 0290191 of loop even bij ons binnen! Onze kantoren bevinden zich tegenover de rode Ferrari en naast de Starbucks.

Wij kijken ernaar uit om met u samen te werken!

 

* In samenwerking met Thee’st